
Pranciška Gudžinskaitė
Sveiki, aš – Pranciška Gudžinskaitė. 🌿 Nedaug kas žino, ką reiškia kraustytis 21 kartą... Aš tai patyriau, todėl šiandien puikiai suprantu, ką žmonės išgyvena ieškodami, parduodami ar nuomodami būstą. Šią asmeninę patirtį pavertiau profesine stiprybe – kad kiekvienas mano klientas jaustųsi saugiai ir užtikrintai savo NT kelionėje.
Turėdama NT brokerystės išsilavinimą ir patirtį biudžetų vertinime bei priežiūroje, padedu klientams priimti apgalvotus ir finansiškai naudingus sprendimus. Mano darbo pagrindas – sąžiningumas, atsakomybė ir pasitikėjimas, o didžiausia motyvacija – žmonės ir jų istorijos.
Tikiu, kad nekilnojamasis turtas nėra tik sandoris. Tai – partnerystė, kurioje svarbiausia klausytis, suprasti ir kartu atrasti geriausią sprendimą.
Profesija | Patirties lygis | patirties Metai | Siūlo paslaugas |
Nekilnojamasis turtas | Ekspertė | 2 - 5 |
Pomėgiai ir domėjimosi sritys
Laisvalaikį mėgstu praleisti aktyviai ir turiningai – keliaudama, pažindama naujas vietoves, kultūrą, lankydamasi muziejuose ar tiesiog eidama pažintiniais takais gamtoje. Džiaugiuosi galimybe apsilankyti kultūriniuose renginiuose, dalyvauti ekskursijose ir atrasti kažką naujo.
Esu smalsi ir atvira – domiuosi saviugda, psichologija, įdomiomis naujienomis. Man labai patinka bendrauti su žmonėmis, išgirsti jų istorijas, nes kiekvienas pokalbis praturtina.
Naujos vietos, kultūra ir žmonių istorijos mane įkvepia, dovanoja naujų idėjų, kuriomis mėgstu dalintis su kitais.
Įdomus ir unikalus faktas apie mane
Per gyvenimą krausčiausi net 21 kartą, todėl ne tik sukaupiau unikalių žinių NT srityje, bet ir iš arti pažinau skirtingus Lietuvos miestus bei regionus.
Man artimas organizavimas ir planavimas – nuo biudžeto iki laisvalaikio. Mėgstu sujungti smulkias detales į vientisą procesą ir numatyti pokyčius, kuriuos gali lemti net viena maža detalė.
Savo atvirumu ir nuoširdumu siekiu kurti aplinką, kurioje kiekvienas jaustųsi saugiai ir jaukiai.
Ko ji ieško?
- Verslo partnerių/investuotojų
- Laisvai samdomų specialistų / darbuotojų
- Prekės ženklų bendradarbiavimų – partnerysčių su influenceriais, prekių ženklais ar verslais
- Įvairių bendradarbiavimų – atvira įvairiems bendriems projektams ir idėjoms
- Naujų pažinčių – kurti prasmingus ryšius ir rasti palaikymą